黑色星期五又如何?



今天對於我來說運氣還不錯!
昨晚美股大跌,因而部署今天港股一開市就買買買。以下是今天的收獲:



本來打算增持中國飛機租貸(1848),但看了看該行業龍頭大佬中銀航空租貸(2588)竟然在一周之內下跌了>20%!! 反而1848個價就企得幾硬。所以轉買2588。




昨日掛了整日單@24.5接盈富(2800),結果接不到。塞翁失馬,焉知非福! 今天只要23.5就買到了!


留言

  1. 置富我买早咗一日,如果今日买就抵d唯有再等机会。

    回覆刪除
    回覆
    1. 重劍兄,我都等緊恒指跌落二萬以下。

      刪除
  2. 我都係暫時冇咩心水想買入😆 有啲股票想買但係個價又麻麻地 所以都係等算

    回覆刪除
    回覆
    1. 晨曦兄,我都係少注買入等終極一跌,雖然依家個市升一日跌一日好難預計係咪真係會有大跌既一日。。。

      刪除
  3. 回覆
    1. 對啊斷先生,好像現在隻隻股無論質素業績好壞都跌至兩三年前水平,不過應該未跌完,慢慢入吧。

      刪除
  4. 不過航空業目前仲有風險,暫時未知影響幾多,雖然2588係好好,我都有持有。但個人會等明朗少少先,因為呢個因素係好影響佢既營運。

    貴少少我OK,最緊要安全

    回覆刪除
    回覆
    1. 白狼兄,風險確實是大的,亦預計會坐到疫情完結為止。不過有中銀和光大照住,最多下季業績負增長,倒閉機會又不大的,可作長期收息。

      刪除

發佈留言

熱門文章